Dátum podania reklamácie
|
21.11.2024
|
Číslo faktúry, dodacieho listu
|
Povinné pole - doklad
|
PSČ
|
|
Uplatnenie reklamácie na pobočke
|
Povinné pole - cieľová pobočka
|
Adresa dodávajúcej pobočky
|
|
Adresa reklamujúceho
|
Meno a Priezvisko reklamujúceho |
Povinné pole - Meno
|
Ulica |
|
Mesto |
|
PSČ |
|
Kde je výrobok namontovaný (adresa) |
|
Kde je výrobok namontovaný (meno) |
|
Kde je výrobok namontovaný (adresa) |
|
Kde je výrobok namontovaný (mesto) |
|
Kde je výrobok namontovaný (PSČ) |
|
Kontaktný telefón reklamujúceho
|
Povinné - telefón reklamujúceho
|
Kontaktný e-mail reklamujúceho
|
neplatné znaky v e-mailu
Povinné - e-mail
|
Kód tovaru
|
Načíst z faktury
Povinné pole - kód tovaru
|
Hodnoty z výrobního štítku
|
|
|
|
Pro řešení reklamace je nutné doložit hodnoty z výrobního štítku, vyplňte je, nebo přiložte jejich fotografii.
|
Názov tovaru
|
|
Kategória |
|
Počet reklamovaného tovaru |
Povinné pole - počet tovarov
|
Typ vady |
Povinné pole - typ vady
|
Presný popis vady
|
Povinné - popis vady
|
Fyzické umiestnenie tovaru pri uplatnení reklamácie
|
Povinné - umiestnenie tovaru
|
Požiadavka na vyriešenie
|
Povinné pole - požiadavka na vybavenie
|
Prílohy |
|
Poznámky pre zákazníka
|
|
Ochrana osobných údajov zákazníkov a ich spracuvávanie sa spravuje zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon o ochrane osobných údajov“) a Nariadením Európskeho parlamentu a rady č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.
Je nutné súhlasiť s podmienkami!
Vyhlásenie spotrebiteľa
Ako spotrebiteľ som bol predávajúcim oboznámený o možnosti viesť prípadné reklamačné konanie komplexne v elektronickej podobe, a to priamo na mnou dobrovoľne poskytnutú e–mailovú adresu uvedenú v reklamačnom protokole. Na základe tejto skutočnosti
Je nutné súhlasiť s podmienkami!
Súhlas s vedením reklamačného konania elektronickou formou
SIKO KÚPEĽNE a.s., so sídlom Galvanyho 16B, 821 04 Bratislava, IČO: 43864074 (ďalej len „predávajúci“) týmto upovedomuje svojich zákazníkov, že komplexný proces vedenia reklamačného konania vrátane celej komunikácie so spotrebiteľom je možné viesť elektronickou formou, a to komunikáciou priamo na e-mailovú adresu, ktorú spotrebiteľ na tieto účely dobrovoľne poskytne predávajúcemu. Na takto poskytnutú e-mailovú adresu budú spotrebiteľovi zasielané všetky relevantné informácie o stave reklamačného konania vrátane písomného oznámenia o vybavení reklamácie v súlade s ustanoveniami zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení a v súlade s reklamačným poriadkom predávajúceho.
|